Sunday, April 17, 2011

Aquarium Terbuang Jadi Bekas Tanaman Orkid?






Ini idea asal mak aku. Aquarium ni dah lama terlungkup kat tepi rumah. Nak isi ikan, silikonnya dah bocor..air akan keluar.. aku nak angkat tak larat..berat giler

So, aku tanya-tanya dengan mak..apa nak buat dengan dia ni. .

Mak kata kita cuba letak sabut dan tanam orkid jengking dalam ni..kot2 la boleh ke..sape tau kan..takde sape marah aku nak buat apa pun hihihi

Hmm..kalau buat mini taman kaktus pun cun gak..tapi takde tempat la nak letak..takut dilanggar dek si budak comel aku ni..bahaya pulak kang

Haha..aku selalu come out dengan idea mengarut la.. :)





Selepas Lebih kurang sebulan.. Inilah ceritanya akuarium tu
















Ada yang dah berbunga2 cinta dah pun hihi

seronok giler

tengah nak tunggu yang sebelah kanan..yang baru kuar kudup tu kembang pulak

rasanya macam lagi cantik kot..

No comments:

Post a Comment