Monday, July 9, 2012

Roses : DiJon @ Golden Celebration yang Cantik Memikat & Wangi Semerbak





















Saya beli pokok ros ni online.. by skynet courier tu weh. But sampai dalam keadaan yang sangat selamat & sihat

Pokok yang saya beli ni mulanya cuma dalam pasu plastik dengan harga RM25 belum masuk courier ye.. :D

Tapi dalam 2 bulan penjagaan saya dapat pokok sebesar & hampir setinggi saya berdiri & berbunga 13 kuntum (bukan serentak kembang la..)

Bunga sulungnya yang full bloom hampir sebesar tapak tangan saya :)) ..giler sungguh kan. Dan saya nak semai keratan batangnya.. tanam sebanyak mungkin sebab pokoknya senang dijaga.

Gembira dengan hasil usaha sendiri, tunjuk ajar dari kawan2 di group roses.. thanks all

1 comment:

  1. salam, nak tanya akak beli bunga ros secara online kt ne? cantik sangat bunga ni..

    ReplyDelete